Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотих, А.В.-
dc.date.accessioned2019-02-19T23:49:15Z-
dc.date.available2019-02-19T23:49:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8450-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є формування маркетингової стратегії підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the thesis is to form the marketing strategy of the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваru_RU
dc.subjectmarketing strategy of the enterpriseru_RU
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf279,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.