Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський державний економічний університет
Анотація
У статті розглянуто поняття лояльності та
прихильності, а також концепції оцінки лояльності клієнтів до послуг підприємств.
Показано 10 чинників успіху при побудові
лояльності клієнтів і виконано їх аналіз із
позицій сучасних уявлень про концепцію
партнерського маркетингу. Надано рекомендації щодо ефективного залучення і утримання клієнтів. In the article concepts are considered loyalty and commitment and conceptions of estimation of customer loyalty to enterprises services. 10 factors of success are retained at the construction of clients loyalty and executed the analysis from positions of modern pictures of partner marketing conception. Recommendations concerning the effective attract and retain customers.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Петриченко П. А. Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 38. - С. 321-325.