Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
Title: Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу
Authors: Петриченко, П.А.
Петриченко, П.А.
Petrychenko, P.
Citation: Петриченко П. А. Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 38. - С. 321-325.
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: У статті розглянуто поняття лояльності та прихильності, а також концепції оцінки лояльності клієнтів до послуг підприємств. Показано 10 чинників успіху при побудові лояльності клієнтів і виконано їх аналіз із позицій сучасних уявлень про концепцію партнерського маркетингу. Надано рекомендації щодо ефективного залучення і утримання клієнтів. In the article concepts are considered loyalty and commitment and conceptions of estimation of customer loyalty to enterprises services. 10 factors of success are retained at the construction of clients loyalty and executed the analysis from positions of modern pictures of partner marketing conception. Recommendations concerning the effective attract and retain customers.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
Appears in Collections:Випуск 38
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.