Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетриченко, П.А.-
dc.contributor.authorПетриченко, П.А.-
dc.contributor.authorPetrychenko, P.-
dc.date.accessioned2013-12-10T12:00:43Z-
dc.date.available2013-12-10T12:00:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПетриченко П. А. Оцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингу / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 38. - С. 321-325.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/849-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття лояльності та прихильності, а також концепції оцінки лояльності клієнтів до послуг підприємств. Показано 10 чинників успіху при побудові лояльності клієнтів і виконано їх аналіз із позицій сучасних уявлень про концепцію партнерського маркетингу. Надано рекомендації щодо ефективного залучення і утримання клієнтів. In the article concepts are considered loyalty and commitment and conceptions of estimation of customer loyalty to enterprises services. 10 factors of success are retained at the construction of clients loyalty and executed the analysis from positions of modern pictures of partner marketing conception. Recommendations concerning the effective attract and retain customers.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleОцінка лояльності клієнтів у межах партнерського маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 38
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.