Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8514
Назва: Клієнтська база банку: фактори формування та оцінка ефективності
Інші назви: Сustomer base of the bank: factors of formation and evaluation of efficiency
Автори: Дмитрійчук, І.М.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: клієнт банку
клієнтська база банку
банківський продукта послуга
клієнтоорієнтованість
сегментація клієнтів
корпоративна клієнтська стратегія
client bank
client base of the bank
banking product and service
customer orientation
client segmentation
corporate client strategy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи формування клієнтської бази банку; вивчаються фактори формування клієнтської бази, методи та способи формування бази клієнтів банку; досліджуються методи роботи з клієнтською базою на прикладі ПАТ «Альфа-Банк»; розглядається склад та динаміка клієнтських коштів банку за різними ознаками; пропонуються рекомендації щодо покращення системи управління клієнтською базою банку та вдосконалення механізмів залучення нових клієнтів.
The paper considers theoretical foundations of forming a customer base of a bank; the factors of formation of the client base, methods and methods of forming the bank's clients database are studied; methods of work with client-base on the example of PJSC "Alfa-Bank" are explored; the composition and dynamics of client's funds of the bank are considered on various grounds; Recommendations for improvement of the Bank's customer base management system and improvement of mechanisms for attracting new clients are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8514
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.