Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8566
Назва: Сучасні стратегії просування продуктів та послуг банку
Інші назви: Modern strategies for promoting products and services of the bank
Автори: Шишкін, В.Г.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: банківський продукт
банківська послуга
стратегії продажу
механізм продажу
продуктовий ряд
оптимальна продуктова політики
ринкова стратегія
banking product
banking service
sales strategy
sales mechanism
product line
optimal product policy
market strategy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи механізму продажів банківських продуктів та послуг, комплексний механізму їх просування в банку на основі сучасних маркетингових технологій і тенденцій на ринках банківських продуктів; досліджуються тенденції розвитку основних ринків банківських продуктів; визначається місце продажів в банківській діяльності; розглядається підхід до формування елементів системи ефективних продажів на прикладі ПАТ «Банк Восток»; пропонується використання методів визначення оптимальної ринкової стратегії, у т.ч. по розвитку продуктового ряду; окреслюється вплив сучасних інформаційних технологій на продаж банківських продуктів, визначаються напрямки покращення сучасних стратегій продажу банківських продуктів та послуг.
The paper considers the theoretical foundations of the mechanism for selling banking products and services, the comprehensive mechanism for their promotion in the bank on the basis of modern marketing technologies and trends in the markets of banking products; trends in the development of the main markets of banking products; determine the place of sales in banking; an approach to the formation of elements of a system of effective sales is considered using the example of PJSC Bank Vostok; The use of methods for determining the optimal market strategy, incl. on the development of the product range; Influence of modern information technologies on the sale of banking products is determined, directions for improving modern strategies for selling banking products and services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8566
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.