Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишкін, В.Г.-
dc.date.accessioned2019-03-06T11:40:03Z-
dc.date.available2019-03-06T11:40:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8566-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи механізму продажів банківських продуктів та послуг, комплексний механізму їх просування в банку на основі сучасних маркетингових технологій і тенденцій на ринках банківських продуктів; досліджуються тенденції розвитку основних ринків банківських продуктів; визначається місце продажів в банківській діяльності; розглядається підхід до формування елементів системи ефективних продажів на прикладі ПАТ «Банк Восток»; пропонується використання методів визначення оптимальної ринкової стратегії, у т.ч. по розвитку продуктового ряду; окреслюється вплив сучасних інформаційних технологій на продаж банківських продуктів, визначаються напрямки покращення сучасних стратегій продажу банківських продуктів та послуг.ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical foundations of the mechanism for selling banking products and services, the comprehensive mechanism for their promotion in the bank on the basis of modern marketing technologies and trends in the markets of banking products; trends in the development of the main markets of banking products; determine the place of sales in banking; an approach to the formation of elements of a system of effective sales is considered using the example of PJSC Bank Vostok; The use of methods for determining the optimal market strategy, incl. on the development of the product range; Influence of modern information technologies on the sale of banking products is determined, directions for improving modern strategies for selling banking products and services.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбанківський продуктru_RU
dc.subjectбанківська послугаru_RU
dc.subjectстратегії продажуru_RU
dc.subjectмеханізм продажуru_RU
dc.subjectпродуктовий рядru_RU
dc.subjectоптимальна продуктова політикиru_RU
dc.subjectринкова стратегіяru_RU
dc.subjectbanking productru_RU
dc.subjectbanking serviceru_RU
dc.subjectsales strategyru_RU
dc.subjectsales mechanismru_RU
dc.subjectproduct lineru_RU
dc.subjectoptimal product policyru_RU
dc.subjectmarket strategyru_RU
dc.titleСучасні стратегії просування продуктів та послуг банкуru_RU
dc.title.alternativeModern strategies for promoting products and services of the bankru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.