Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Назва: Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством
Автори: Гайдаєнко, О.М.
Гайдаенко, О.Н.
Gaidaienko, O.
Бібліографічний опис: Гайдаєнко О. М. Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством / О. М. Гайдаєнко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 40. - С. 28-35.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається та обґрунтовується необхідність в сучасних умовах прогнозування частки ринку в умовах стратегічного управління підприємством. Це дозволить розв’язати завдання оцінки можливої ринкової частки продукції в окремі моменти її знаходження на ринку, з’ясувати можливі зміни ринкової кон'юнктури. In the article a necessity is examined and grounded for the modern terms of prognostication of market share in the conditions of strategic management an enterprise. It will allow to untie the task of estimation of possible market part of products in separate moments of her being at the market, to find out the possible changes of the market state of affairs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Розташовується у зібраннях:Випуск 40



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.