Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмиголь, М.Ф.-
dc.contributor.authorАгафонова, Н.В.-
dc.contributor.authorБалута, Т.П.-
dc.contributor.authorГловацька, О.П.-
dc.contributor.authorМахінла, Ю.Б.-
dc.contributor.authorРумянцева, А.П.-
dc.contributor.authorСимоненко, С.П.-
dc.contributor.authorЩербина, Н.Ф.-
dc.contributor.authorЩубелка, Н.В.-
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.contributor.authorShmigol, M.-
dc.contributor.authorAgafonova, N.-
dc.contributor.authorBaluta, T.-
dc.contributor.authorGlovatskaya, Y.-
dc.contributor.authorMakhinla, J.-
dc.contributor.authorRumyantseva, A.-
dc.contributor.authorSimonenko, S.-
dc.contributor.authorSherbyna, N.-
dc.contributor.authorSchubelka, N.-
dc.contributor.authorYushkevych, Y.-
dc.date.accessioned2019-03-06T13:51:58Z-
dc.date.available2019-03-06T13:51:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСоціогуманітарний потенціал освіти як чинник модернізації українського суспільства: колективна монографія / М. Ф. Шмиголь, Н. В. Агафонова, Т. П. Балута [та інш.] / ред. М. Ф. Шмиголь. – Київ, 2018. – 325 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8574-
dc.description.abstractУ колективній монографії визначено зміст сучасної освіти, зокрема розглянуто її онтологічний та епістемологічний виміри, розкрито специфіку модернізації освіти крізь призму компетентнісного та ментального підходів, здійснено критичний аналіз стратегій сучасного гуманітарного знання в контексті актуалізації формування сучасно освіченої, світоглядно зрілої, високоморальної особистості; розкрито сутність та визначено завдання освіти в світлі глобалізаційних процесів, що обумовлюють необхідність формування людини як глобального громадянина – представника мультикультурного суспільства та інтелігента – представника інтелектуальної еліти нашої держави; показано, що визначення фундаментальних цілей освіти неможливо без дослідження історичних тенденцій розвитку освіти.ru_RU
dc.description.abstractThe collective monograph defined the content of modern education, in particular, examined its ontological and epistemological measurements, revealed the specifics of modernizing education through the prism of competence and mental approaches, made a critical analysis of the strategies of modern humanitarian knowledge in the context of actualizing the formation of a modernly educated, ideologically mature, highly moral person; the essence and objectives of education are identified in the light of globalization processes that determine the need to form a person as a global citizen - a representative of a multicultural society and an intellectual - a representative of the intellectual elite of our state; It is shown that the definition of the fundamental goals of education is impossible without a study of historical trends in the development of education.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectгуманітарне знанняru_RU
dc.subjectекономічна культураru_RU
dc.subjectкомпетентнісний підхідru_RU
dc.subjectлюдський капіталru_RU
dc.subjectмодернізація освітиru_RU
dc.subjectморально-етичні цінностіru_RU
dc.subjectсвітоглядru_RU
dc.subjectcompetence-based approachru_RU
dc.subjecteconomic cultureru_RU
dc.subjectglobalizationru_RU
dc.subjecthigher educationru_RU
dc.subjecthuman capital,ru_RU
dc.subjecthumanitarian knowledgeru_RU
dc.subjectmodernization of educationru_RU
dc.subjectmoral and ethical valuesru_RU
dc.subjectworldviewru_RU
dc.subjectмонографія-
dc.titleСоціогуманітарний потенціал освіти як чинник модернізації українського суспільстваru_RU
dc.title.alternativeSocio-humanitarian potential of education as a factor in the modernization of Ukrainian societyru_RU
dc.typeMonographru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.