Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8576
Назва: Історичний досвід функціонування ланкастерських шкіл у південній Бессарабії
Інші назви: Historical experience of functioning of lancasters schools in south Besarabia
Автори: Щербина, Н.Ф.
Sherbyna, N.
Бібліографічний опис: Щербина Н. Ф. Історичний досвід функціонування ланкастерських шкіл у Південній Бессарабії / Н. Ф. Щербина // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. Історичні науки. – Київ, 2018. – Вип. 139 (№12). – Ч. 1. – С. 188-191.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: освіта
ланкастерські школи
освіченість
система взаємного навчання
парафіяльне училище
декабристи
education
lancaster schools
education
mutual learning system
parochial school
decembrists
стаття
Короткий огляд (реферат): Висвітлення особливостей становлення та розвитку освітніх закладів, зокрема на прикладі ланкастерських шкіл, на Півдні України у ХІХ ст. є метою цієї статті. Стаття сформована на засадах визнання принципів історизму та об’єктивності. Застосовувалися також порівняльно–історичний, аналітичний, статистичний, типологічний методи аналізу подій та процесів, пов’язаних із розвитком і становленням освітніх закладів. У результаті дослідження було виявлено, що ланкастерський тип шкіл, не отримав широкого поширення серед населення, а спроби відкрити ланкастерські школи в сільській місцевості не увінчалися успіхом. Проте, ланкастерські школи відіграли дуже важливу роль в історії вітчизняної народної освіти. Крім того, вони дали країні велику кількість освічених людей, частина яких згодом продовжувала займатися самоосвітою.
Illumination of the peculiarities of the formation and development of educational institutions, in particular on the example of Lancaster schools, in the south of Ukraine in the nineteenth century is the purpose of this article. The article is formed on the principles of recognition of the principles of historicity and objectivity. Also used are comparative–historical, analytical, statistical, typological methods for analyzing events and processes associated with the development and formation of educational institutions. The study found that the Lancaster type of schools was not widely distributed among the population, and attempts to open Lancaster schools in the countryside did not succeed. However, lancaster schools played a very important role in the history of national folk education. In addition, they gave the country a large number of educated people, some of whom subsequently continued to engage in self–education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8576
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.