Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербина, Н.Ф.-
dc.contributor.authorSherbyna, N.-
dc.date.accessioned2019-03-06T14:11:47Z-
dc.date.available2019-03-06T14:11:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЩербина Н. Ф. Історичний досвід функціонування ланкастерських шкіл у Південній Бессарабії / Н. Ф. Щербина // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. Історичні науки. – Київ, 2018. – Вип. 139 (№12). – Ч. 1. – С. 188-191.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8576-
dc.description.abstractВисвітлення особливостей становлення та розвитку освітніх закладів, зокрема на прикладі ланкастерських шкіл, на Півдні України у ХІХ ст. є метою цієї статті. Стаття сформована на засадах визнання принципів історизму та об’єктивності. Застосовувалися також порівняльно–історичний, аналітичний, статистичний, типологічний методи аналізу подій та процесів, пов’язаних із розвитком і становленням освітніх закладів. У результаті дослідження було виявлено, що ланкастерський тип шкіл, не отримав широкого поширення серед населення, а спроби відкрити ланкастерські школи в сільській місцевості не увінчалися успіхом. Проте, ланкастерські школи відіграли дуже важливу роль в історії вітчизняної народної освіти. Крім того, вони дали країні велику кількість освічених людей, частина яких згодом продовжувала займатися самоосвітою.ru_RU
dc.description.abstractIllumination of the peculiarities of the formation and development of educational institutions, in particular on the example of Lancaster schools, in the south of Ukraine in the nineteenth century is the purpose of this article. The article is formed on the principles of recognition of the principles of historicity and objectivity. Also used are comparative–historical, analytical, statistical, typological methods for analyzing events and processes associated with the development and formation of educational institutions. The study found that the Lancaster type of schools was not widely distributed among the population, and attempts to open Lancaster schools in the countryside did not succeed. However, lancaster schools played a very important role in the history of national folk education. In addition, they gave the country a large number of educated people, some of whom subsequently continued to engage in self–education.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectланкастерські школиru_RU
dc.subjectосвіченістьru_RU
dc.subjectсистема взаємного навчанняru_RU
dc.subjectпарафіяльне училищеru_RU
dc.subjectдекабристиru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjectlancaster schoolsru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjectmutual learning systemru_RU
dc.subjectparochial schoolru_RU
dc.subjectdecembristsru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleІсторичний досвід функціонування ланкастерських шкіл у південній Бессарабіїru_RU
dc.title.alternativeHistorical experience of functioning of lancasters schools in south Besarabiaru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.