Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергіна, А.І.-
dc.date.accessioned2019-03-06T21:24:49Z-
dc.date.available2019-03-06T21:24:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8577-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні поняття та цілі цінової і рекламної політики. Також охарактеризовано види та методи вибору цінових та рекламних стратегій. Охарактеризовано ринок збуту морозива в Україні та підприємства «Ласунка», проаналізовано маркетингові дослідження ринку морозива. Розроблено імітаційну модель діяльності умовного підприємства в умовах різних цінових та рекламних стратегій. Практичне значення одержаних результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблена модель може бути використана для аналізу поведінки споживача на ринку при застосуванні цінових та рекламних стратегій.ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the main concepts and objectives of pricing and advertising policies. Types and methods of choosing price and promotional strategies are also described. Characterized ice cream market in Ukraine and the company "Lasunka», analyzed market research ice cream. The simulation model of the activity of a conditional enterprise in the conditions of various price and advertising strategies is developed. The practical significance of the results of the thesis is that the developed model can be used to analyze consumer behavior on the market in the application of price and promotional strategies.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.subjectрекламна політикаru_RU
dc.subjectринок збуту морозиваru_RU
dc.subjectімітаційна модельru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectprice policyru_RU
dc.subjectadvertising policyru_RU
dc.subjectmarket sales of ice creamru_RU
dc.subjecta simulation modelru_RU
dc.subjectthe companyru_RU
dc.titleМодель вибору стратегії компанії в області цінової і рекламної політикиru_RU
dc.title.alternativeA model for choosing a company's strategy in the area of pricing and advertising policyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf517,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.