Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Title: Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством
Authors: Гайдаєнко, О.М.
Гайдаенко, О.Н.
Gaidaienko, O.
Citation: Гайдаєнко О. М. Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством / О. М. Гайдаєнко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 40. - С. 28-35.
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: У статті розглядається та обґрунтовується необхідність в сучасних умовах прогнозування частки ринку в умовах стратегічного управління підприємством. Це дозволить розв’язати завдання оцінки можливої ринкової частки продукції в окремі моменти її знаходження на ринку, з’ясувати можливі зміни ринкової кон'юнктури. In the article a necessity is examined and grounded for the modern terms of prognostication of market share in the conditions of strategic management an enterprise. It will allow to untie the task of estimation of possible market part of products in separate moments of her being at the market, to find out the possible changes of the market state of affairs.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Appears in Collections:Випуск 40



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.