Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдаєнко, О.М.-
dc.contributor.authorГайдаенко, О.Н.-
dc.contributor.authorGaidaienko, O.-
dc.date.accessioned2013-12-12T11:31:58Z-
dc.date.available2013-12-12T11:31:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГайдаєнко О. М. Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємством / О. М. Гайдаєнко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 40. - С. 28-35.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/857-
dc.description.abstractУ статті розглядається та обґрунтовується необхідність в сучасних умовах прогнозування частки ринку в умовах стратегічного управління підприємством. Це дозволить розв’язати завдання оцінки можливої ринкової частки продукції в окремі моменти її знаходження на ринку, з’ясувати можливі зміни ринкової кон'юнктури. In the article a necessity is examined and grounded for the modern terms of prognostication of market share in the conditions of strategic management an enterprise. It will allow to untie the task of estimation of possible market part of products in separate moments of her being at the market, to find out the possible changes of the market state of affairs.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleПрогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємствомru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 40



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.