Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591
Title: Розробка маркетингової кампанії для інноваційного продукту за допомогою імітаційного моделювання
Other Titles: Developing a marketing campaign for an innovative product through simulation
Authors: Прус, Н.В.
Issue Date: 2018
Keywords: імітаційне моделювання
маркетингові кампанії
модель Басса
simulation modeling,
marketing campaigns
Bass model
Abstract: Метою дипломної роботи є оптимізація стратегії рекламної кампанії пристроїв для підтримки здорового способу життя.
The purpose of the thesis is to optimize the strategy of the advertising campaign devices to maintain a healthy lifestyle.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf370,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.