Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591
Назва: Розробка маркетингової кампанії для інноваційного продукту за допомогою імітаційного моделювання
Інші назви: Developing a marketing campaign for an innovative product through simulation
Автори: Прус, Н.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: імітаційне моделювання
маркетингові кампанії
модель Басса
simulation modeling,
marketing campaigns
Bass model
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є оптимізація стратегії рекламної кампанії пристроїв для підтримки здорового способу життя.
The purpose of the thesis is to optimize the strategy of the advertising campaign devices to maintain a healthy lifestyle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf370,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.