Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-03-06T23:29:05Z-
dc.date.available2019-03-06T23:29:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8591-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є оптимізація стратегії рекламної кампанії пристроїв для підтримки здорового способу життя.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the thesis is to optimize the strategy of the advertising campaign devices to maintain a healthy lifestyle.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectімітаційне моделюванняru_RU
dc.subjectмаркетингові кампаніїru_RU
dc.subjectмодель Бассаru_RU
dc.subjectsimulation modeling,ru_RU
dc.subjectmarketing campaignsru_RU
dc.subjectBass modelru_RU
dc.titleРозробка маркетингової кампанії для інноваційного продукту за допомогою імітаційного моделюванняru_RU
dc.title.alternativeDeveloping a marketing campaign for an innovative product through simulationru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf370,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.