Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8593
Назва: Стратегічний потенціал освіти як чинника соціально-економічного розвитку
Інші назви: Strategic potential of education as a factor of social and economic development
Автори: Щубелка, Н.В.
Schubelka, N.
Бібліографічний опис: Щубелка Н. В. Стратегічний потенціал освіти як чинника соціально-економічного розвитку / Н. В. Щубелка // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. – Київ, 2018. – Вип. 137. – С. 270-274.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: соціально-економічні трансформації
освіта
компетентнісний підхід
компетенція
методологія освіти
socio-economic transformations
education
competence approach
competence
methodology of education
Короткий огляд (реферат): Сучасне суспільство динамічно розвивається, тому потребує людини не просто знаючої, а людини яка здатна діяти в умовах соціально-економічних трансформацій в основі яких інноваційна складова. Парадигма освіти, що акцентована на знаннєвому компоненті не може плідно функціонувати в межах нових соціально-економічних форм. Стратегічний потенціал теоретико-методологічних положень компетентнісного підходу полягає у зміні акцентів в освіті – із знаннєвого компоненту на компетентнісний. Ядром нової освітньої парадигми стає спрямованість на сам процес пошуку знання, самоосвіта. Реалізація теоретико-методологічної платформи компетентнісного підходу дозволяє реалізувати модель навчання, що стимулює новаторські зміни в культурі та соціумі шляхом розвитку у людини критичного мислення та формування навиків інноваційної діяльності. Метою статті є аналіз потенціалу сучасної освіти в умовах соціально-економічних трансформацій, що містять інноваційну складову. Методи: аналіз, синтез, системний метод.
Modern society is developing dynamically, therefore, it requires a person not just knowing, but one who is capable of acting in conditions of socio-economic transformations, based on the innovative component. The paradigm of education, focused on the knowledge component, can not function effectively within the framework of new socio-economic forms. The strategic potential of the theoretical and methodological provisions of the competent approach aims at the emphasis in education – from the knowledge component to the competence. The core of the new educational paradigm is the focus on the process of finding knowledge, self- education. The implementation of the theoretical and methodological platform of a competent approach allows you to implement a model of learning that stimulates innovative changes in culture and society by developing a person’s critical thinking and skills in innovative activity. The purpose of the article is to analyze the potential of modern education in the conditions of socio-economic transformations that contain an innovative component. Methods: analysis, synthesis, systematic method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8593
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.