Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8594
Назва: Харчові підприємства України: аналітична оцінка функціонування
Інші назви: Food enterprises of Ukraine: analytical assessment of the functioning
Автори: Волкова, Н.А.
Мацкул, М.М.
Volkova, N.
Matskul, M.
Бібліографічний опис: Волкова Н. А. Харчові підприємства України: аналітична оцінка функціонування / Н. А. Волкова, М. М. Мацкул // European journal of economics and management. – Issue 5. – Volume 4. – P. 27-35.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: харчова промисловість
агропромисловий комплекс
експорт
імпорт
інвестиції
багатовимірний статистичний аналіз
food industry
agriculture industry complex
export
import
investments
multidimensional statistical analysis
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті визначено значення харчової промисловості в економіці України. За допомогою багатовимірному статистичному аналізу визначено, що більшість підприємств харчової промисловості мають досить високу інвестиційну привабливість. Встановлено негативні сторони функціонування підприємств харчової промисловості. Зазначається, що виробництво харчових продуктів, напоїв і тютюнові вироби займають провідні позиції в промисловості України та її експорті У результаті дослідження поставлені цілі та пріоритети української харчової промисловості, визначено розвиток підприємств галузі в сучасному ринковому середовищі.
In the article the importance of the food industry in the economy of Ukraine is defined. Positive and negative sides of food industry enterprises functioning are established. The following economic factors were found as prior in territorial organization of food industry: raw material (proper specialization of agriculture as basic technological link of food complex), consumer, transport, scientific and technical progress. It is stated that manufacture of food products, drinks and tobacco wares occupies a leading position in industry of Ukraine and its export. The methods of multidimensional statistical analysis were applied for analysis of investment attractiveness of food industry basic products. As a result of the research the aims and priorities of Ukrainian food industry enterprises development in modern market environment were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8594
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.