Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбаченко, С.А.-
dc.date.accessioned2013-12-12T12:06:45Z-
dc.date.available2013-12-12T12:06:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГорбаченко С. А. Проблеми формування конкурентного середовища ринку програмного забезпечення / С. А. Горбаченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 40. - С. 41-46.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/859-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу проаналізувати процес формування конкурентного середовища ринку програмних продуктів. Дано характеристику основним групам юридичних та фізичних осіб, які займаються створенням та розповсюдженням комп’ютерних програм. Визначено пріоритетні фактори, що сприяють розвитку конкурентного середовища та проведено їх якісну оцінку. Розглянуто можливості збільшення загального потенціалу ринку програмного забезпечення. In the article the attempt to analyze the process of forming the market’s competition environment of software products is done. Description the basic groups of legal and physical entities, which are engaged in creation and distribution of the computer programs, is given. Factors, which assist development of competition environment and conducted them high-quality estimation, are determined. Possibilities of increase of market’s general potential of software are considered.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleПроблеми формування конкурентного середовища ринку програмного забезпеченняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 40



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.