Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8602
Назва: Пріоритети інформаційних технологій в вищій освіті
Інші назви: Priorities of information technologies in higher education
Автори: Балута, Т.П.
Baluta, T.
Бібліографічний опис: Балута Т. П. Пріоритети інформаційних технологій в вищій освіті / Т. П. Балута // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. Філософські науки. – Київ, 2019. – Вип. 141. – Ч. 2. – С. 7-9.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: статистичний аналізосвіта
навчальний процес
соціалізація
інформаційне суспільство
держава
національні особливості
education
educational process
socialization
information society
state
national peculiarities
стаття
Короткий огляд (реферат): Мета роботи: розглянути і проаналізувати деякі аспекти стану вищої освіти України для ефективного вирішення комплексу задач в рамках здійснюваних заходів з модернізації сфери освіти в Україні. Стратегічно доцільним видається аналіз основних тенденцій і проблемних напрямків, пов’язаних з науковим пошуком у галузі застосування інформаційних технологій на різних рівнях. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі стає дуже актуальною проблемою сучасної освіти, і займають особливе становище в нашому сучасному світі модернізації. Сучасні інновації сприяють підвищенню якості освіти і дозволяють кожному студенту успішно і швидко адаптуватися до навколишнього середовища і тим, що відбувається соціальним змінам. Розвиток сучасного суспільства нерозривному ниткою пов’язане з науково-технічним прогресом. Людство вступило в епоху нового розвитку, яка отримала назву «інформаційне суспільство». Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій прискорює передачу знань і накопиченого технологічного та соціального досвіду людства не тільки від покоління до покоління, а й від однієї людини іншій. В системі сучасної освіти відбуваються великі зміни. Процес інформаційних технологій в освіті обумовлений соціальними потребами в підвищенні якості навчання і розвитку сучасного суспільства.
Purpose of the work: to review and analyze some aspects of the state of higher education in Ukraine for the effective solution of a set of tasks within the framework of ongoing activities to modernize the education sector in Ukraine. It is strategically expedient to analyze the main trends and problem areas related to the scientific search in the field of application of information technologies at different levels. The use of information and communication technologies in higher education is becoming a very urgent problem of modern education, and occupy a special position in our modern world of modernization. Modern innovations contribute to improving the quality of education and allow each student to successfully and quickly adapt to the environment and the ongoing social changes. The development of modern society is an inseparable thread associated with scientific and technological progress. Humanity has entered an era of new development, which was called the «information society». The introduction of information and communication technologies accelerates the transfer of knowledge and accumulated technological and social experience of mankind, not only from generation to generation, but also from one person to another. In the system of modern education there are big changes. The process of information technology in education is due to social needs to improve the quality of training and development of modern society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8602
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балута Т.П. Пріоритети інформаційних технологій в вищій освіті.pdf595,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.