Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмиголь, М.Ф.-
dc.contributor.authorShmigol, M.-
dc.date.accessioned2019-03-12T08:42:39Z-
dc.date.available2019-03-12T08:42:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШмиголь М. Ф. Гуманітарне знання та його системоутворююча роль в сучасній освіті / М. Ф. Шмиголь // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. Філософські науки. – Київ, 2019. – Вип. 141. – Ч. 2. – С. 161-164.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8603-
dc.description.abstractМетою дослідження є виявлення специфіки гуманітарного знання з точки зору його системоутворюючої ролі в освітньому процесі, аналіз механізмів впливу такого знання на розвиток когнітивних навичок людини та її здатності до інноваційної діяльності. В процесі дослідження використовувались формально–логічний, гіпотетико–дедуктивний методи. У результаті дослідження було доведено, що гуманітарне знання створює систему світоглядно–ціннісних орієнтацій, впливає на процес соціалізації особистості, розкриті елементи суб’єктивності через герменевтичні процедури інтерпретації текстів, їх розуміння, що обумовлює потребу в креативному мисленні.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of this article is to define the specifics of humanitarian knowledge in terms of its system–forming role in the educational process, the analysis of the mechanisms of the influence of such knowledge on the development of cognitive skills of the person and his ability to innovate. In the course of the study, formal–logical, hypothetical–deductive methods were used. As a result of the study it was proved that humanitarian knowledge creates a system of ideological and value orientations, influences the process of socialization of the individual, reveals the elements of subjectivity through the hermeneutic procedures for interpreting texts, their understanding, which necessitates the creative thinking.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectгуманітарне знанняru_RU
dc.subjectгерменевтикаru_RU
dc.subjectгуманітарна освітаru_RU
dc.subjectгуманітарний досвідru_RU
dc.subjectкреативністьru_RU
dc.subjecthumanitarian knowledgeru_RU
dc.subjecthermeneuticsru_RU
dc.subjecthumanitarian educationru_RU
dc.subjecthumanitarian experienceru_RU
dc.subjectcreativityru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleГуманітарне знання та його системоутворююча роль в сучасній освітіru_RU
dc.title.alternativeHumanitarian knowledge and its system–developing role in modern educationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.