Гуманітарне знання та його системоутворююча роль в сучасній освіті

Abstract

Метою дослідження є виявлення специфіки гуманітарного знання з точки зору його системоутворюючої ролі в освітньому процесі, аналіз механізмів впливу такого знання на розвиток когнітивних навичок людини та її здатності до інноваційної діяльності. В процесі дослідження використовувались формально–логічний, гіпотетико–дедуктивний методи. У результаті дослідження було доведено, що гуманітарне знання створює систему світоглядно–ціннісних орієнтацій, впливає на процес соціалізації особистості, розкриті елементи суб’єктивності через герменевтичні процедури інтерпретації текстів, їх розуміння, що обумовлює потребу в креативному мисленні.
The purpose of this article is to define the specifics of humanitarian knowledge in terms of its system–forming role in the educational process, the analysis of the mechanisms of the influence of such knowledge on the development of cognitive skills of the person and his ability to innovate. In the course of the study, formal–logical, hypothetical–deductive methods were used. As a result of the study it was proved that humanitarian knowledge creates a system of ideological and value orientations, influences the process of socialization of the individual, reveals the elements of subjectivity through the hermeneutic procedures for interpreting texts, their understanding, which necessitates the creative thinking.

Description

Citation

Шмиголь М. Ф. Гуманітарне знання та його системоутворююча роль в сучасній освіті / М. Ф. Шмиголь // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. Філософські науки. – Київ, 2019. – Вип. 141. – Ч. 2. – С. 161-164.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By