Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8613
Назва: Маркетингові та організаційні аспекти розробки бізнес-плану створення закладу ресторанного господарства
Інші назви: Marketing and organizational aspects of developing a business plan for creating a restaurant business establishment
Автори: Лещенко, Г.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: бізнес-план
створення закладу
ресторанне господарство
business plan
establishment
restaurant
Короткий огляд (реферат): Мета даної дипломної роботи - розробка маркетингового та організаційного обґрунтування доцільності створення кафе «Мама Одеса & Папа Тбілісі».
The purpose of this thesis - the development of marketing and organizational justification for the creation of a cafe "Mama Odessa & Papa Tbilisi."
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8613
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лещенко Г.С..pdf179,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.