Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8616
Назва: Удосконалення рекламної діяльності в ресторані «Центральна Усадьба»
Інші назви: Improving advertising activities in the restaurant "Central Manor"
Автори: Недолуженко, К.К.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: реклама
ресторанний бізнес
ресторан
advertising
restaurant business
restaurant
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є теоретичне обґрунтування управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.
The aim of the research is the theoretical substantiation of the management of the advertising activity of enterprises of the restaurant business and the determination of directions for its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8616
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.