Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедолуженко, К.К.-
dc.date.accessioned2019-03-12T12:32:00Z-
dc.date.available2019-03-12T12:32:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8616-
dc.description.abstractМетою дослідження є теоретичне обґрунтування управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the research is the theoretical substantiation of the management of the advertising activity of enterprises of the restaurant business and the determination of directions for its improvement.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectресторанний бізнесru_RU
dc.subjectресторанru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectrestaurant businessru_RU
dc.subjectrestaurantru_RU
dc.titleУдосконалення рекламної діяльності в ресторані «Центральна Усадьба»ru_RU
dc.title.alternativeImproving advertising activities in the restaurant "Central Manor"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.