Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618
Назва: Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень у діяльності ресторанного закладу
Інші назви: Methodically the organizational basis for the use of marketing research in the restaurant
Автори: Решетник, К.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетинг
рекламна діяльність ресторанів
ресторанне господарство
ресторанний бізнес
marketing
advertising activities restaurants
restaurant business
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є теоретичне обґрунтування управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.
The aim of the study is the theoretical justification of the management of the marketing activities of enterprises of the restaurant business and the definition of directions for its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.