Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618
Title: Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень у діяльності ресторанного закладу
Other Titles: Methodically the organizational basis for the use of marketing research in the restaurant
Authors: Решетник, К.С.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
рекламна діяльність ресторанів
ресторанне господарство
ресторанний бізнес
marketing
advertising activities restaurants
restaurant business
Abstract: Метою дослідження є теоретичне обґрунтування управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.
The aim of the study is the theoretical justification of the management of the marketing activities of enterprises of the restaurant business and the definition of directions for its improvement.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.