Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетник, К.С.-
dc.date.accessioned2019-03-12T12:53:03Z-
dc.date.available2019-03-12T12:53:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8618-
dc.description.abstractМетою дослідження є теоретичне обґрунтування управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the study is the theoretical justification of the management of the marketing activities of enterprises of the restaurant business and the definition of directions for its improvement.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрекламна діяльність ресторанівru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectресторанний бізнесru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectadvertising activities restaurantsru_RU
dc.subjectrestaurant businessru_RU
dc.titleМетодично-організаційні засади використання маркетингових досліджень у діяльності ресторанного закладуru_RU
dc.title.alternativeMethodically the organizational basis for the use of marketing research in the restaurantru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.