Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8622
Назва: Шляхи підвищення якості послуг підприємств готельного господарства
Інші назви: Ways to improve the quality of services of hotel enterprises
Автори: Шаламай, Т.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: обслуговування в готельній сфері
санаторно-курортні послуги
послуги сфери гостинності
управління персоналом
якість обслуговування
hotel services
sanatorium and resort services
hospitality services
personnel management
quality of service
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення систем якістю в закладах розміщення, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності та ефективності функціонування господарюючих суб'єктів даної сфери національної економіки. The purpose of the study is to develop practical recommendations for improving the quality systems in residential establishments that contribute to improving the competitiveness and efficiency of economic entities in this area of the national economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8622
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.