Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМачтакова, О.Г.-
dc.date.accessioned2013-12-12T13:05:28Z-
dc.date.available2013-12-12T13:05:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМачтакова О. Г. Еволюція концепції мотивації як складової стратегічного управління на підприємстві / О. Г. Мачтакова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 40. - С. 99-107.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/864-
dc.description.abstractУ статті наведено характеристики основних концепцій мотивації з моменту виникнення і до наших часів. Надається групування концепцій за їх характерними рисами. Автор визначає мотивацію як невід’ємну складову стратегічного управління та дає рекомендації щодо підходів до мотивації персоналу в умовах реалізації стратегії. In this article the basic theories of motivation since its origin until the present day are described. The concept of motivation is shown to be an essential part of strategic business management. A classification of motivation theories is proposed here and guidelines on employee motivation approach which can be utilized during the strategy realization are given.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleЕволюція концепції мотивації як складової стратегічного управління на підприємствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 40



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.