Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8754
Title: Міжнародна маркетингова діяльність фірми в системі Інтернет (на прикладі «SW Agency»)
Other Titles: International marketing activity of the company in the Internet system (for example «SW Agency»)
Authors: Міщенко, І.В.
Issue Date: 2018
Keywords: міжнародний маркетинг
Інтернет-маркетинг
зовнішньоекономічна діяльність підприємства
зовнішня торгівля послугами
експорт підприємства
маркетингова стратегія
international marketing
Internet marketing
international economic activity of enterprise
international trade of services
export of enterprise
marketing strategy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти використання міжнародного Інтернет-маркетингу на підприємстві, досліджено фактори міжнародної маркетингової діяльності в системі Інтернет та систематизовано методичні підходи щодо оцінювання міжнародної маркетингової діяльності підприємства в системі Інтернет.
The theoretical aspects of the use of international Internet marketing at the enterprise are considered in the work, factors of international marketing activity in the Internet system are investigated and systematic methodical approaches to the evaluation of the international marketing activity of the enterprise in the Internet system are systematized.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8754
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.