Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8860
Назва: Шляхи підвищення якості послуг туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми “Anex Tour”)
Інші назви: Ways to improve the quality of services of the tourist enterprise (on the example of the travel company " Anex Tour”)
Автори: Буганова, А.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: туристичні фірми
якість послуг
travel company
quality of services
Короткий огляд (реферат): Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів підвищення якості обслуговування в туристичній фірмі.
The purpose of this thesis is to study the theoretical and practical aspects of improving the quality of service in a travel company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8860
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf197,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.