Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутрименко, Ю.Ю.-
dc.date.accessioned2019-03-26T20:00:57Z-
dc.date.available2019-03-26T20:00:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8862-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес формування шляхів удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми. Предметом дослідження є особливості впровадження інноваційних форм рекламної діяльності туристичного агентства «Royal club travel and tourism». У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність реклами. Проаналізовано основні методи просування бренду в соціальних мережах. Було розглянуто різноманітні методики, що дозволяють зробити висновки про ефективність реклами. Аналізується стан господарсько-економічної діяльності туристичного агентства «Royal club travel and tourism» за 2016-2017 роки. Оцінюється ефективність рекламної діяльності турагентства. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження медіаплану рекламної діяльності. Проаналізована її ефективність за методом лінійної регресії, враховуючої взаємозв’язок між витратами на рекламу та обсягом надання туристичних послуг.ru_RU
dc.description.abstractThe object of study is the process of areas of improvement formation of advertising activities of the tourist firm. The subject of the study is the peculiarities of the introduction of innovative forms of advertising activity of the tourist firm "Royal club travel and tourism". In this work, the general concepts and essence of advertising are analyzed. The basic methods of promotion of the brand in social networks are analyzed. Various techniques were considered to allow conclusions about the effectiveness of advertising. The state of economic activity of the travel agency "Royal club travel and tourism" for 2016-2017 is analyzed. Evaluate the effectiveness of advertising activities for travel agency. According to the results of the study, the feasibility of the implementation of the media plan of the advertising company is formulated. It analyzes its efficiency by the method of linear regression, taking into account the relationship between advertising costs and the volume of tourism services.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectреклама у туризміru_RU
dc.subjectринок туристичних послугru_RU
dc.subjectтуристична фірмаru_RU
dc.subjectрекламний бюджетru_RU
dc.subjectмедіапланru_RU
dc.subjectефективність рекламної діяльностіru_RU
dc.subjectрегресійна модельru_RU
dc.subjectadvertising in tourismru_RU
dc.subjecttourism services marketru_RU
dc.subjecttouristic companyru_RU
dc.subjectadvertising budgetru_RU
dc.subjectmedia planru_RU
dc.subjecteffectiveness of advertising activitiesru_RU
dc.subjectregression modelru_RU
dc.titleНапрями удосконалення рекламної діяльності туристичної фірмиru_RU
dc.title.alternativeAreas of improvement of advertising activities of the tourist firmru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf577,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.