Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗамкова, Д.О.-
dc.date.accessioned2019-03-26T21:29:04Z-
dc.date.available2019-03-26T21:29:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8871-
dc.description.abstractУ першому розділі «Теоретичні основи політики просування (promotion)» аналізується політика просування як складова маркетингової діяльності ресторану; наводиться характеристика нормативно-правової бази ресторанного бізнесу; У другому розділі «Аналіз світового і національного досвіду маркетингової політики просування підприємств ресторанного бізнесу» досліджуються світовий і національний досвід ресторанного бізнесу у політиці просування ; оцінюється сучасний стан і перспективи розвитку ресторанного бізнесу в Україні; проводиться аналіз сучасного організаційного і фінансового стану ресторану «Grand Prix» У третьому розділі «Перспективи маркетингової політики просування ресторану «Grand Prix»» аналізується оцінка конкурентної позиції ресторану; пропонуються перспективні напрямки впровадження маркетингової політики просування для ресторану «Grand Prix».ru_RU
dc.description.abstractThe first section "Theoretical basis of promotion policy" analyzes the promotion policy as a component of the marketing activity of the restaurant; the characteristic of the regulatory framework of the restaurant business is given; In the second section "the Analysis of world and national experience of the marketing policy of promotion of enterprises of restaurant business" examines the global and national experience in the restaurant business in the policy of promotion ; evaluates the current state and prospects of development of restaurant business in Ukraine; the analysis of modern organizational and financial condition of the restaurant "Grand Prix» In the third section, "Perspectives of the marketing policy of promotion of the restaurant "Grand Prix"" analyzes the evaluation of the competitive position of the restaurant; offers a promising direction for the implementation of the marketing policy for the promotion of the restaurant "Grand Prix".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectресторанний бізнесru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectполітика просуванняru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectпідприємства ресторанного господарстваru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjectrestaurant businessru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectpromotion policyru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectrestaurant enterprisesru_RU
dc.titleМаркетингова політика просування послуг ресторану «Grand Prix»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing policy of promotion of "Grand Prix" restaurant servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf566,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.