Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8874
Назва: Маркетингова політика просування послуг» у готельному бізнесі України
Інші назви: Marketing policy of promoting services » in the hotel business of Ukraine
Автори: Аллаберганова, М.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: готельний бізнес
маркетинг
послуги
політика просування
екологічний ризик
політика лояльності
інноваційні технології
hotel business
marketing
services
promotion policies
environmental risk
loyalty policies
innovative technologies
Короткий огляд (реферат): Метою випускної роботи є: дослідити світовий і український досвід політики просування у готельній сфері.
The purpose of the final work is: to explore the world and Ukrainian experience of promotion policies in the hotel industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8874
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.