Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАллаберганова, М.В.-
dc.date.accessioned2019-03-27T09:58:28Z-
dc.date.available2019-03-27T09:58:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8874-
dc.description.abstractМетою випускної роботи є: дослідити світовий і український досвід політики просування у готельній сфері.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the final work is: to explore the world and Ukrainian experience of promotion policies in the hotel industry.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпослугиru_RU
dc.subjectполітика просуванняru_RU
dc.subjectекологічний ризикru_RU
dc.subjectполітика лояльностіru_RU
dc.subjectінноваційні технологіїru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectservicesru_RU
dc.subjectpromotion policiesru_RU
dc.subjectenvironmental riskru_RU
dc.subjectloyalty policiesru_RU
dc.subjectinnovative technologiesru_RU
dc.titleМаркетингова політика просування послуг» у готельному бізнесі Україниru_RU
dc.title.alternativeMarketing policy of promoting services » in the hotel business of Ukraineru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.