Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8879
Назва: Маркетингова політика просування послуг у турфірмах України
Інші назви: Marketing policy of promoting services in travel agencies of Ukraine
Автори: Дереглазова, В.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: туризм
види туризму
ефективність розвитку
туристичні послуги
туристичні фірми
маркетинг у туризму
просування туристичних послуг
tourism
types of tourism
development effectiveness
travel services
travel companies
marketing in tourism
promotion tourist services
Короткий огляд (реферат): Метою є: дослідити світовий і український досвід політики просування у туристичній сфері.
The goal is: to explore the world and Ukrainian experience of promotion policies in the tourism sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8879
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.