Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/888
Назва: Methods of definition of tourism product quality
Автори: Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Bedradina G. Methods of definition of tourism product quality / Ganna Bedradina // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa State Economic University. – Odessa, 2011. - Issue 41, part 1. – P. 5-7.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Odessa State Economic University
Ключові слова: tourism product quality
quality level of tourist product
quality of servicing
Короткий огляд (реферат): The basic functions of tour operator’s activity are considered: industrial and serving. Taking into account the listed functions two kinds of quality of services of the tour operator are allocated: quality of a tourist product and quality of servicing. Qualimetrical methods of an estimation of services are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/888
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bedradina G. Methods of definition of tourism product quality .pdf132,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.