Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8883
Назва: Маркетингові інструменти розвитку екологічного напрямку сільського туризму
Інші назви: Marketing tools for the development of the ecological direction of rural tourism
Автори: Ліщенко, Є.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: туризм
екологічний туризм
види туризму
довкілля
екологічний ризик
зелений туризм
туристична діяльність
природно-ресурсні передумови
сільська садиба
tourism
ecological tourism
types of tourism
environment
ecological risk
green tourism
tourist activity
natural resources prerequisites
rural homestead
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: проаналізувати маркетингові інструменти розвитку екологічного напрямку сільського туризму.
Objective: to analyze the marketing tools for the development of the ecological direction of rural tourism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8883
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.