Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887
Назва: Маркетинговий аналіз конкурентних позицій готелю на прикладі готелю «Бристоль»
Інші назви: Marketing analysis of the competitive position of the hotel at OJSC «Bristol»
Автори: Поліщук, К.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: готель
конкурентоспроможність
туристична політика
готельний бізнес
бізнес
туристична діяльність
маркетинг
hotel
competitiveness
travel policy
hotel business
travel activities
marketing
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: дослідити конкурентні позиції готелю «Брістоль» на ринку готельних послуг Одеси і запропонувати проект заходів щодо підвищення конкурентоспроможності послуг готелю.
The purpose of the study: to explore the competitive position of the hotel "Bristol" in the market of hotel services in Odessa and to offer a project of measures to improve the competitiveness of hotel services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.