Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887
Title: Маркетинговий аналіз конкурентних позицій готелю на прикладі готелю «Бристоль»
Other Titles: Marketing analysis of the competitive position of the hotel at OJSC «Bristol»
Authors: Поліщук, К.В.
Issue Date: 2018
Keywords: готель
конкурентоспроможність
туристична політика
готельний бізнес
бізнес
туристична діяльність
маркетинг
hotel
competitiveness
travel policy
hotel business
travel activities
marketing
Abstract: Мета дослідження: дослідити конкурентні позиції готелю «Брістоль» на ринку готельних послуг Одеси і запропонувати проект заходів щодо підвищення конкурентоспроможності послуг готелю.
The purpose of the study: to explore the competitive position of the hotel "Bristol" in the market of hotel services in Odessa and to offer a project of measures to improve the competitiveness of hotel services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.