Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, К.В.-
dc.date.accessioned2019-03-27T12:37:05Z-
dc.date.available2019-03-27T12:37:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8887-
dc.description.abstractМета дослідження: дослідити конкурентні позиції готелю «Брістоль» на ринку готельних послуг Одеси і запропонувати проект заходів щодо підвищення конкурентоспроможності послуг готелю.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the study: to explore the competitive position of the hotel "Bristol" in the market of hotel services in Odessa and to offer a project of measures to improve the competitiveness of hotel services.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectтуристична політикаru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectбізнесru_RU
dc.subjectтуристична діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjecttravel policyru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.subjecttravel activitiesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.titleМаркетинговий аналіз конкурентних позицій готелю на прикладі готелю «Бристоль»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing analysis of the competitive position of the hotel at OJSC «Bristol»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.