Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2013-12-13T12:36:36Z-
dc.date.available2013-12-13T12:36:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationBedradina G. Methods of definition of tourism product quality / Ganna Bedradina // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa State Economic University. – Odessa, 2011. - Issue 41, part 1. – P. 5-7.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/888-
dc.description.abstractThe basic functions of tour operator’s activity are considered: industrial and serving. Taking into account the listed functions two kinds of quality of services of the tour operator are allocated: quality of a tourist product and quality of servicing. Qualimetrical methods of an estimation of services are offered.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherOdessa State Economic Universityru_RU
dc.subjecttourism product qualityru_RU
dc.subjectquality level of tourist productru_RU
dc.subjectquality of servicingru_RU
dc.titleMethods of definition of tourism product qualityru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bedradina G. Methods of definition of tourism product quality .pdf132,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.