Організація роботи персоналу ресторану з обслуговування споживачів
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються: сутність і цілі організації роботи персоналу у ресторанному підприємстві; сучасні підходи до організації роботи персоналу з обслуговування споживачів; аналіз системи роботи персоналу з обслуговування споживачів в ресторані швидкого харчування «МакДональдз»; шляхи покращення організації роботи персоналу в ресторані «МакДональдз»; розроблена програма якісного обслуговування споживачів; запропоновано дієвий механізм інвестування технологічних змін.
In the work is considered: the essence and purpose of the organization of work of personnel in a restaurant enterprise; modern approaches to the organization of work of the personnel for servicing consumers; analysis of the system of work of the personnel for consumer service at the fast food restaurant McDonald's; ways to improve the organization of work the staff in the McDonald's restaurant; developed a program of quality customer service; аn effective mechanism for investing in technological change is proposed.
In the work is considered: the essence and purpose of the organization of work of personnel in a restaurant enterprise; modern approaches to the organization of work of the personnel for servicing consumers; analysis of the system of work of the personnel for consumer service at the fast food restaurant McDonald's; ways to improve the organization of work the staff in the McDonald's restaurant; developed a program of quality customer service; аn effective mechanism for investing in technological change is proposed.