Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтенгач, Н.М.-
dc.date.accessioned2019-03-27T13:35:24Z-
dc.date.available2019-03-27T13:35:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8892-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються: сутність і цілі організації роботи персоналу у ресторанному підприємстві; сучасні підходи до організації роботи персоналу з обслуговування споживачів; аналіз системи роботи персоналу з обслуговування споживачів в ресторані швидкого харчування «МакДональдз»; шляхи покращення організації роботи персоналу в ресторані «МакДональдз»; розроблена програма якісного обслуговування споживачів; запропоновано дієвий механізм інвестування технологічних змін.ru_RU
dc.description.abstractIn the work is considered: the essence and purpose of the organization of work of personnel in a restaurant enterprise; modern approaches to the organization of work of the personnel for servicing consumers; analysis of the system of work of the personnel for consumer service at the fast food restaurant McDonald's; ways to improve the organization of work the staff in the McDonald's restaurant; developed a program of quality customer service; аn effective mechanism for investing in technological change is proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectперсоналru_RU
dc.subjectобслуговуванняru_RU
dc.subjectресторан швидкого харчуванняru_RU
dc.subjectpersonnelru_RU
dc.subjectserviceru_RU
dc.subjectfast food restaurantru_RU
dc.titleОрганізація роботи персоналу ресторану з обслуговування споживачівru_RU
dc.title.alternativeOrganization of work of the personnel of the restaurant for consumer serviceru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.