Opгaнiзaцiя poбoти мaлиx гoтeлiв (на прикладі готелю «Монреаль»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються: гостинність, як соціально культурне та економічне явище. Висвітлено сутність послуг в підприємстві готельного господарства. Проаналізовано організація прийому та розміщення туристів, сутність, види та основні принципи бронювання. Розглянуто можливі напрямки удосконалення роботи малих готелей.
In the work is considered: hospitality as a socially cultural and economic phenomenon. In the work is highlighted the essence of services in the hotel business enterprise. The organization of reception and accommodation of tourists, essence, types and basic principles of reservation are analyzed. Ways of improvement of small hotels work are considered.
In the work is considered: hospitality as a socially cultural and economic phenomenon. In the work is highlighted the essence of services in the hotel business enterprise. The organization of reception and accommodation of tourists, essence, types and basic principles of reservation are analyzed. Ways of improvement of small hotels work are considered.