Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8893
Назва: Opгaнiзaцiя poбoти мaлиx гoтeлiв (на прикладі готелю «Монреаль»)
Інші назви: Organization of small hotels work (on an example of the hotel "Montreal")
Автори: Филюк, І.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: гостинність
готельні послуги
готельний продукт
бронювання
прийом та розміщення
hospitality
hotel services
hotel product
reservation
reception and accommodation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються: гостинність, як соціально культурне та економічне явище. Висвітлено сутність послуг в підприємстві готельного господарства. Проаналізовано організація прийому та розміщення туристів, сутність, види та основні принципи бронювання. Розглянуто можливі напрямки удосконалення роботи малих готелей.
In the work is considered: hospitality as a socially cultural and economic phenomenon. In the work is highlighted the essence of services in the hotel business enterprise. The organization of reception and accommodation of tourists, essence, types and basic principles of reservation are analyzed. Ways of improvement of small hotels work are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8893
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філюк І.В.Організація роботи малих готелів.pdf598,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.