Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8897
Title: | Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму |
Other Titles: | Organization of marketing activity of tourism enterprises |
Authors: | Костик, А.А. |
Issue Date: | 2018 |
Keywords: | маркетинг маркетингова діяльність туризм туроператор туристична фірма marketing marketing activity tourism tour operator travel agency |
Abstract: | У роботі розглянуто особливості діяльності підприємств сфери туризму, сутність маркетингу та зміст маркетингових досліджень в сфері туризму, специфіка маркетингу туристичних послуг у розрізі сегменту VIP-туризму.
В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування туроператору «Фабрика туризму».
На підставі порівняльного аналізу туроператора «Фабрика туризму» та його найближчих конкурентів, пропоновано пріоритетні напрями щодо поліпшення маркетингової діяльності та зроблено економічне обґрунтування впровадження нового VIP-туру. The thesis considers the peculiarities of the activities of enterprises in the sphere of tourism, the essence of marketing and the content of marketing research in the field of tourism, the specifics of marketing tourism services in the context of the segment of VIP-tourism. The analytical part explores the specifics of touristic company «Factory of Tourism». Based on the comparative analysis of the tour operator «Factory of Tourism» and its closest competitors, the directions for improving marketing activities were proposed and the economic feasibility of introducing a new VIP tour was made. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8897 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.pdf | 505,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.