Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8898
Назва: | Удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення |
Інші назви: | Improvement of service organization in business hotels |
Автори: | Костюк, О.Б. |
Дата публікації: | 2018 |
Ключові слова: | готелі готельне господарство готельне підприємство бізнес-готель готель ділового призначення hotels hotel industry hotel business business hotel |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглянуто особливості функціонування готельних підприємств, фактори формування сегменту бізнес-готелів, специфіку надання послуг у готелях ділового призначення.
В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування готелю «Брістоль»
Зроблено оцінку конкурентної позиції готелю «Брістоль», запропоновано основні заходи, спрямовані на удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення. The thesis considers the features of the functioning of hotel enterprises, factors of forming the segment of business hotels, the specifics of providing services in hotels of business purpose. The analytical part explores the specifics of hotel "Bristol" The estimation of the competitive position of the hotel Bristol was made, the main measures aimed on improving of service organization in business hotels were used. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8898 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.pdf | 532,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.