Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8898
Title: Удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення
Other Titles: Improvement of service organization in business hotels
Authors: Костюк, О.Б.
Issue Date: 2018
Keywords: готелі
готельне господарство
готельне підприємство
бізнес-готель
готель ділового призначення
hotels
hotel industry
hotel business
business hotel
Abstract: У роботі розглянуто особливості функціонування готельних підприємств, фактори формування сегменту бізнес-готелів, специфіку надання послуг у готелях ділового призначення. В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування готелю «Брістоль» Зроблено оцінку конкурентної позиції готелю «Брістоль», запропоновано основні заходи, спрямовані на удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення.
The thesis considers the features of the functioning of hotel enterprises, factors of forming the segment of business hotels, the specifics of providing services in hotels of business purpose. The analytical part explores the specifics of hotel "Bristol" The estimation of the competitive position of the hotel Bristol was made, the main measures aimed on improving of service organization in business hotels were used.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8898
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf532,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.