Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8902
Назва: Механізм франчайзингу, як напрям підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств
Інші назви: The mechanism of franchising as a direction to improve the efficiency of tourism enterprises
Автори: Малачли, О.П.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: франчайзинг
туристичні підприємства
franchising
travel companies
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в туристичній галузі України, покращення діяльності об’єкта дослідження, через аналіз недоліків і переваг франчайзингу, його поширеності та актуальності на мікро та макрорівнях, а також можливості його функціонування та розвитку саме на туристичному ринку України.
The purpose of this study is to consider the conditions of distribution of franchising in the tourism industry of Ukraine, improving the activities of the object of study, through the analysis of the shortcomings and advantages of franchising, its prevalence and relevance at the micro and macro levels, as well as the possibility of its functioning and development in the tourism market of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8902
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf186,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.