Механізм франчайзингу, як напрям підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в туристичній галузі України, покращення діяльності об’єкта дослідження, через аналіз недоліків і переваг франчайзингу, його поширеності та актуальності на мікро та макрорівнях, а також можливості його функціонування та розвитку саме на туристичному ринку України.
The purpose of this study is to consider the conditions of distribution of franchising in the tourism industry of Ukraine, improving the activities of the object of study, through the analysis of the shortcomings and advantages of franchising, its prevalence and relevance at the micro and macro levels, as well as the possibility of its functioning and development in the tourism market of Ukraine.
The purpose of this study is to consider the conditions of distribution of franchising in the tourism industry of Ukraine, improving the activities of the object of study, through the analysis of the shortcomings and advantages of franchising, its prevalence and relevance at the micro and macro levels, as well as the possibility of its functioning and development in the tourism market of Ukraine.